søndag 30. januar 2011




Har hatt en fantastisk helg, bare kos med familie og venner!:-)
Egentlig kjenner jeg shoppelysten er sterk om dagen, men har bestemt meg for å legge av alt av kroner til huset. Også blir det nok litt.. eller endel(;-)) shopping i Barcelona i mai, for da blir det jentetuuur!
Når det gjelder innkjøp til hus er det utrolig mye som skal kjøpes inn, har sett meg ut mye fancy som jeg får legge på hylla inntilvidere, budsjettet strekker nok ikke til helt..
Men det er utrolig gøy å planlegge.. og mye blir som vi ønsker!

Har vært å kjøpt tapet til den ene kortveggen på en av jentenes rom, det er en gul eijffinger tapet med fugler og blomster. De andre veggene blir trolig hvite da det passer best til denne tapeten. På det andre rommet tror vi at vi kommer til å male i to forskjellige farger i rosa/lilla fra sans jotun. Jeg har kjøpt noen spann med disse fargene og skal male dukkesengen (en vugge i tre) til Selma.
Jentenes rom ligger ved siden av hverandre, jeg vil at de skal stå litt i stil.. en rød tråd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar