fredag 8. juni 2012

Trenger du kjøkken inspirasjon




                                                                                                                                                           Deilig kjøkken inspirasjon.. hva liker du best!? Jeg er litt delt, liker moderne stil, men det bør ikke være for kaldt. Også blir jeg alltid betatt av bondekjøkken, spessielt kanskje på sommeren. For å være helt er erlig er jeg litt  lei av alt for sukkersøt stil.







                                                                                                                                                            Digg stemning på det siste kjøkkenet!



.
.... og her er kjøkkenet mitt nå i kveld!

1 kommentar:

  1. hei,
    Du har lagt ut et bilde av et kjøkken ( bilde 5 ) som har en brun topp på benken som er mitt i kjøkkenet. Hvem er det som har levert dette flotte kjøkknet.. Vi har lyst til å kjøpe dette :)
    Takk for en god blogg side. .

    SvarSlett